38. Hafta | Daha Görmeden Özlemek

37+2'de çekilen fotoğrafımız


Son zamanlarda bir kanguru olmayı hayal eder oldum. Özellikle de karnımın tepesindeki tekmeleri hissederken orada bir fermuar olsa da o minnak ayacıkları tutup sevsem istiyorum. İçimde kızıma vermek istediğim öyle büyük bir sevgi birikti ki daha şimdiden, karnıma sarılıyorum onu sevmek için ama bir türlü olmuyor.

Sonra yine aklıma kanguru fikri geliyor, karnımdan çıkarıp bir kere sarılıp geri koysam diyorum. Bir de özlem var tabii. Daha görmeden nasıl bu kadar özleyebiliyorum bilmiyorum. İçimden artık gelsen de kavuşsak diyorum bazı sabahlar kızımla konuşurken ama sonra dilimi ısırıyorum, aman diyorum vaktini doldurana kadar kalsın içimde, iyice büyüyene kadar sömürsün beni.

Normal hayata dönecek olursak, bebeğimizin odası ve eksikleri yaklaşık 2 hafta kadar önce bitti. Arada hayal kurup rahatlamak için odasında vakit geçirmek bu aralar en sevdiğim şey. Artık son 2-3 haftamız kaldı ama sanki o kadar beklemeyeceğiz gibi hissediyorum. Doğumla ilgili tek endişem sağlıkla kızıma kavuşabilecek miyim düşüncesi.


Bir aksilik olmadığı sürece küçük hanımın istediği zaman normal yolla gelmesini bekliyoruz artık.

37+4

Comments
One Response to “ 38. Hafta | Daha Görmeden Özlemek ”
Yorum Bırakın

Blogger tarafından desteklenmektedir.
  • #anlatananne | Sut meselesi - Çoğu annenin hiç düşünmüyormuş gibi yaptığı ama gün içinde 1534862 kere düşündüğü, sanki anneden daha çok önemsiyormuş gibi her allahın kulunun sorguladığ...
    8 yıl önce